Feestlocatie Amersfoort

Feestlocatie Amersfoort: Op zoek naar een feestlocatie in de omgeving van Amersfoort? De locatie voor zowel grote en kleine groepen om te feesten vindt u onder de naam De Schakel. Wij zijn het vergader- en congrescentrum dat over alle faciliteiten en diverse zalen beschikt. Of u nu op zoek bent naar een feestlocatie in de omgeving van Amersfoort, een plek om te vergaderen of als u een congres wilt plannen, dan kunt u bij ons terecht.

Uiteraard zijn dit slechts voorbeelden. Een breed scala aan evenementen kan bij ons verzorgd worden.

Het zijn niet alleen de faciliteiten die wij bieden die ons als onderscheidend aanmerken. Gelegen in Nijkerk is het ook onze locatie die u meerdere voordelen biedt. Als feestlocatie in de omgeving kunnen wij dan ook benaderd worden. Grote en kleine partijen, particulieren en zakelijke klanten zijn welkom.

In het midden van Nederland vindt u de feestlocatie nabij Amersfoort

Veel meer dan een feestlocatie in de omgeving is het wel de combinatie van onze diverse en mooie zalen en onze ligging waar u de mooiste en meest memorabele feesten kunt houden. We liggen in het midden van Nederland. Dat i natuurlijk ideaal, want er zijn genoeg voorbeelden van partijen te bedenken waar gasten uit heel Nederland zijn uitgenodigd. Of het nu gaat om een bruiloft, jubileum of bijvoorbeeld een reünie wij zijn voor vrijwel iedereen in Nederland even goed bereikbaar.

Als u graag over een mooie en goed verzorgde feestlocatie in de omgeving van Amersfoort wilt beschikken, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Maar ook de omgeving zelf mag niet vergeten worden. U en uw gasten kunnen genieten van de prachtige bosrijke omgeving, waarbij de Veluwse gastvrijheid u op uw gemak zal stellen. Wij bieden u als uw feestlocatie in Amersfoort een tot in de puntjes verzorgde gebeurtenis. Ruime mogelijkheden qua catering, Wifi en de laatste faciliteiteten staan u onder andere ter beschikking.

Feestlocatie Amersfoort: Sfeervol en ongedwongen

Als de feestlocatie voor u in de omgeving van Amersfoort kunt u er zeker van zijn dat wij ervoor zorgen dat u op een ongedwongen wijze en in een zeer sfeervolle omgeving kunt genieten van uw partij. We bestaan al ruim 40 jaar en kennen met gepaste trots een inmiddels landelijke bekendheid.

Zoals gezegd zijn wij veel meer dan alleen een feestlocatie in de omgeving van Amersfoort. Door onze centrale ligging, midden in Nederland, zijn wij het adres voor congressen, trainingen en cursussen, vergaderingen en andere evenementen.

Met 9 multifunctionele zalen met verschillende oppervlaktes en toepassingsmogelijkheden kunnen we ook uw evenement de juiste mogelijkheden en gelegenheid bieden.

Wij bieden u service en kwaliteit, een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en geven u meer dan voldoende ruimte om uw eigen draai te geven aan uw evenement.

Neemt u gerust contact met ons op om uw mogelijkheden te bespreken, we staan voor u klaar.

Feestlocatie Amersfoort

Feestlocatie Amersfoort Feestlocatie Amersfoort Feestlocatie Amersfoort