Inspirerende vergaderlocaties

Inspirerende vergaderlocaties: Als u op zoek bent naar inspirerende vergaderlocaties, wat zijn dan de belangrijke zaken waar u op let? Vrijwel iedere werkende heeft er met grote regelmaat mee te maken, de gebruikelijke vergadering. De veel voorkomende variant hiervan wordt doorgaans gewoon op kantoor gehouden. In dat geval zijn er geen bijzonderheden en wordt het gezien als een noodzakelijk kwaad. Toch, als het gaat om zeer belangrijke bijeenkomsten, en in het bijzonder als meerdere partijen bijeen dienen te komen, kunnen inspirerende vergaderlocaties een activiteit tot een memorabel iets transformeren.

In uw zoektocht naar inspirerende vergaderlocaties is het kijken naar de praktische aspecten misschien wel uw eerste stap.

Bij Vergader- en Congrescentrum De Schakel bieden we u een optimale samenkomst van het praktische en het sfeervolle als het gaat om inspirerende vergaderlocaties. Onze ligging is hier een zeer letterlijke invulling van. Gelegen in Nijkerk nabij Amersfoort liggen we in het midden van Nederland. Voor bijna iedereen dus even goed bereikbaar.

Inspirerende vergaderlocaties zoals u dat wilt

Het is niet alleen de goede en centrale ligging die u het voordeel geeft. De omgeving zelf is inspirerend. Vlakbij de bosrijke Veluwe kunnen u en uw gasten genieten van de prachtige omgeving en de beroemde Veluwse gastvrijheid.

Maar ook de zalen zelf geven u alle kans om van uw vergadering werkelijk iets bijzonders te maken. Met 9 zalen die multifunctioneel en flexibel inzetbaar zijn kunnen wij iedere groep op passende wijze ontvangen.

Of uw groep nu uit 10 mensen bestaat of uit 250, we hebben de ruimte voor u. Iedere zaal is zeer sfeervol aangekleed en beschikt over alle noodzakelijk faciliteiten, waaronder de laatste technische faciliteiten. Altijd inbegrepen is een projectiescherm, flipover en draadloos internet. Voor zeer aantrekkelijke tarieven bieden we u echter nog veel meer mogelijkheden aan. Onze zalen met de uitgebreide mogelijkheden en met een centrale ligging in een prachtig gebied geven u iedere kans om het optimale uit uw bijeenkomst te halen, precies zoals u dat wenst.

Wat zijn uw wensen?

Met een ruim aanbod aan zalen die op zeer verschillende wijze benaderd kunnen worden, geven we u alle ruimte als het gaat om inspirerende vergaderlocaties. Neem bijvoorbeeld de catering, want u heeft bij ons de keuze uit verschillende arrangementen. Maar als u bijzondere wensen heeft dan zijn die altijd met ons bespreekbaar. Uw wensen worden tot in de puntjes verzorgd.

Met een geschiedenis van ruim 40 jaar beschikken we over de ervaring om van uw evenement iets werkelijk bijzonders te maken, waarbij ook de prijs-kwaliteitsverhouding in uw voordeel zal zijn. Op de site kunt u een goed beeld opdoen van hoe onze zalen eruit zien en welke mogelijkheden ze u bieden.

Wat zijn uw wensen en hoe kunnen wij deze voor u aankleden? Neemt u gerust contact met ons op om uw mogelijkheden met ons te bespreken.

Inspirerende vergaderlocaties

Inspirerende vergaderlocaties Inspirerende vergaderlocaties Inspirerende vergaderlocaties