Trouwlocatie Amersfoort

Van harte gefeliciteerd met uw voorgenomen huwelijk namens alle medewerkers van De Schakel! Uw trouwdag is een van de meest bijzondere dagen van uw leven. De Schakel in Nijkerk, het in 2017 totaal vernieuwde zalencentrum, bekend als trouwlocatie Amersfoort, is vereerd u en uw gasten te mogen ontvangen tijdens jullie huwelijksdag. Naast het huren van een sfeervolle feestzaal is het mogelijk is het in De Schakel mogelijk samen te komen tijdens de kerkelijke viering van het huwelijk. Welke mogelijkheden u ook kiest, u mag rekenen op een gastvrije ontvangst in een sfeervolle ambiance en een huwelijksfeest dat tot in de puntjes verzorgd is.

Trouwlocatie Amersfoort voor een sfeervol feest

U komt De Schakel binnen via een sfeervolle, modern gestylde lobby met bar, garderobe en gezellige zitmogelijkheid. Een perfecte ontvangt voor uw gasten. Een enthousiast en gastvrij team gastvrouwen en gastheren staat voor u klaar om de avond zo in te vullen zoals u dat wens. De Schakel beschikt over een eigen, professioneel keuken waardoor een lunch, diner of feestelijk buffet helemaal naar uw smaak kan worden vormgegeven. Kortom, zoekt u een trouwlocatie Amersfoort voor en sfeervol huwelijksfeest dan biedt De Schakel u perfectie opties.

De Schakel is gelegen in het centrum van Nijkerk, nabij het station. De afstand tot Amersfoort is gering, slechts 15 kilometer. De Schakel heeft een eigen parkeerterrein. Mocht dit niet toereikend zijn dan is parkeergarage Oosterpoort op loopafstand.

Informatie en offerte trouwlocatie Amersfoort

We hopen dat u via deze pagina vast een beeld krijgt van De Schakel als trouwlocatie Amersfoort. Natuurlijk is het mogelijk om tijdens de voorbereidingen op uw trouwfeest sfeer te komen proeven. Wilt u graag een rondleiding dan kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen. We nemen graag uitgebreid de tijd om al uw vragen te beantwoorden en de wensen rondom uw trouwlocatie en de verdere invulling te bespreken. We zijn bereikbaar via 033- 246 0804. Het is ook mogelijk ons contactformulier te gebruiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.