Vergaderen Midden-Nederland

Vergaderen midden Nederland: Ook als het aankomt op het vergaderen in Midden-Nederland bent u bij Vergader- en Congrescentrum De Schakel aan het juiste adres. Bijna iedere werkende loopt er met regelmaat tegen aan. “De zoveelste vergadering”, wordt er vaak met een zucht gezegd. De meeste gangbare bijeenkomsten worden dan ook zonder opsmuk gegeven op kantoor zelf. Noodzakelijk, maar vaak zonder een meerwaarde.

Hoe zit het dan met de echt belangrijke vergaderingen en hoe werkt het als u een vergadering wilt beleggen met meerdere partijen die vanuit verschillende locaties moeten samenkomen?

Wij geven u de mogelijkheid om onder de beste omstandigheden te vergaderen in Midden-Nederland. Door samen te komen op een mooie en voor iedereen goed bereikbare locatie kunt u de bijzondere en belangrijke bijeenkomsten vormgeven waarmee u optimaal kunt vergaderen in Midden-Nederland. Wat zijn uw wensen en behoeftes? Wij geven u voldoende keuze en mogelijkheden.

Vergaderen in Midden-Nederland met beschikking over alle faciliteiten

Gelegen in Nijkerk nabij Amersfoort liggen we qua locatie ideaal om verschillende partijen uit heel Nederland samen te laten komen. De voordelen die we bieden gaan natuurlijk veel verder dan alleen onze ligging.

We geven u de keuze uit 9 flexibel inzetbare zalen. Zo kunnen we zowel grote als kleinere groepen de ideale mogelijkheid bieden om te vergaderen in Midden-Nederland. De multifunctionele zalen zijn zo in te richten dat ze aan uw specifieke wensen voldoen. Niet alleen zijn deze zalen mooi ingericht, maar is iedere zaal voorzien van de laatste faciliteiten.

Dit maakt het vergaderen in Midden-Nederland tot een bijzondere en memorabel gebeurtenis. Dat de zalen en de faciliteiten aan te passen zijn naar uw wensen geldt dan uiteraard ook voor de catering. U heeft de keuze uit verscheiden arrangementen die we voor u hebben samengesteld. Heeft u als het gaat om de catering bijzondere wensen, ook dan kunnen we u dit aanbieden in overleg.

Genieten van de sfeer

We liggen aan de rand van het bosrijke Veluwe, een regio die bekend staat om haar gastvrijheid en prachtige omgeving. Genieten van de natuur geeft u en uw gasten de kans om in de pauzes van de vergadering tot rust te komen.

De beroemde Veluwse gastvrijheid ontdekt u ook in de door ons aangeboden service. Als u bij ons gaat vergaderen in Midden-Nederland, dan zorgen wij ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Onze zalen kunnen natuurlijk ook gebruikt worden voor uw congressen, cursussen en trainingen, feesten, partijen en overige evenementen.

Met ruim 40 jaar ervaring weten wij u meerwaarde te bieden tegenover een zeer sterke prijs- kwaliteitverhouding. Graag vernemen we van u wat uw wensen zijn. Heeft u vragen of wilt u gelijk boeken? Neemt u gerust contact met ons op we staan voor klaar.

De Schakel, de plek voor uw vergaderingen.

Vergaderen midden Nederland

Vergaderen midden Nederland Vergaderen midden Nederland Vergaderen midden Nederland