Vergaderlocatie Midden-Nederland

Vergaderlocatie midden Nederland: De juiste vergaderlocatie in Midden-Nederland kan u en uw onderneming op meerdere manieren het voordeel geven. Vergaderen, het overkomt ons allemaal met grote regelmaat. Ook al kunnen de meest voorkomende en gangbare vergaderingen prima afgehandeld worden op kantoor, is er soms simpelweg een noodzaak voor een goede vergaderlocatie in Midden-Nederland.

We leven in een tijd waar verschillende ondernemingen dankzij moderne technieken steeds meer samenwerken, ondanks de fysieke afstand.

Toch, ondanks moderne hulpmiddelen, blijft er een gegronde reden om toch in dezelfde ruimte met elkaar te overleggen. Daadwerkelijk contact hebben blijft toch de manier om onderling goed te vergaderen en belangrijke zaken echt goed te regelen. Maar, als er sprake is van deelnemers die op verschillende afstanden wonen en er bij het vergaderen ook een vraag is om dit te doen in een omgeving die dit in alle opzichten faciliteert, waar kiest men dan voor?

Vergader en Congrescentrum De Schakel, de vergaderlocatie in Midden-Nederland

Ook als het aankomt op een vergaderzaal die voor vrijwel iedereen even goed bereikbaar is, bent u bij De Schakel aan het juiste adres. Gevestigd in Nijkerk nabij Amersfoort liggen we centraal in Nederland. Goed bereikbaar en qua afstand een van de meest redelijke en eerlijke afstanden om af te leggen als het gaat om een centrale bijeenkomst.

Als de vergaderlocatie in Midden-Nederland bieden we u natuurlijk veel meer dan alleen een zeer goede locatie.

Wij geven u de keuze uit 9 zalen die flexibel zijn in het gebruik. Uiteraard is iedere zaal compleet ingericht en voorzien van de laatste faciliteiten. Dit maakt ons dé vergaderlocatie in Midden-Nederland, die u alle ruimte geeft om invulling aan uw bijeenkomst te geven zoals u dat wilt. Voor grote en kleinere groepen bieden wij de mogelijkheid om onder ideale omstandigheden samen te komen. Ook als het gaat om de catering bieden we u meerdere opties. Kies gerust uit één van de arrangementen of neem contact op om bijzondere wensen met ons te bespreken.

Geniet van de Veluwse gastvrijheid

De vergaderlocatie in Midden-Nederland die wij u bieden is niet alleen ideaal qua bereikbaarheid en de faciliteiten in onze mooie zalen, maar staat ook bekend om haar prachtige omgeving. Het leven is al druk genoeg en optimaal vergaderen doet u natuurlijk als het op een ontspannen manier gebeurt. We liggen aan de rand van de bosrijke Veluwe, een regio die bekend staat om haar gastvrijheid en prachtige natuur.

Als vergaderlocatie in Midden-Nederland kunt u bij ons terecht voor een zeer fijne sfeer, mooie zalen, een catering naar uw wens en beschikking over alle wenselijke faciliteiten. Wij verzorgen uw vergadering tot in de puntjes.

Met ruim 40 jaar ervaring weten we hoe we u het voordeel kunnen bieden en hoe we u dit kunnen aanbieden op een manier waar u de beste prijs-kwaliteitverhouding kunt verwachten.

Vergaderlocatie midden Nederland

Vergaderlocatie midden Nederland Vergaderlocatie midden Nederland Vergaderlocatie midden Nederland

Vergaderlocatie midden Nederland