Zaalverhuur Amersfoort 2- 250 personen

Zoekt u een locatie voor zaalverhuur in Amersfoort? Dan stellen wij u graag De Schakel aan u voor. De Schakel in Nijkerk, op een steenworp afstand van Amersfoort is met 9 moderne, sfeervolle zalen een prachtig locatie voor wie opzoek is naar zaalverhuur. De zalen zijn verschillend in afmeting en dat maakt De Schakel geschikt voor zaalverhuur van 2-250 personen. U bent van harte welkom!

Zaalverhuur Amersfoort diversiteit

Vergader- en congrescentrum De Schakel werd in 2017 compleet verbouwd. Het resultaat zal u verrassen. Het gebouw, dat al sinds 1947 bestaat kreeg een totaal nieuw uiterlijk. De inrichting is modern en voldoet aan alle eisen van deze tijd. Maar belangrijker nog, De Schakel kreeg een geslaagde, aansprekende uitstraling waardoor het gebouw voor vele doeleinden geschikt is. Van zakelijke vergaderruimte, tot een sfeervolle locatie voor feesten en bruiloften.

• Zaalverhuur Amersfoort zakelijke bijeenkomsten
  • Zaalverhuur Amersfoort feesten en partijen
  • Zaalverhuur Amersfoort in compleet verbouwde, sfeervolle locatie
  • 9 verschillende zalen
  • Perfect gefaciliteerd
  • Volop parkeergelegenheid
  • Terras
  • De écht Veluwse gastvrijheid

U bent een congres, meeting, feest, of bijeenkomst aan het voorbereiden? Vanzelfsprekend wilt u dat uw activiteit of feest een succes wordt. Het enthousiaste team van De Schakel zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is. Alle zalen beschikken over de meest moderne apparatuur en in de totale locatie kunnen u en uw gasten gratis gebruik maken van Wi-Fi. Ook op het gebied van catering zult u ervaren dat De Schakel een aangename partner is wanneer u op zoek bent naar zaalverhuur in Amersfoort. We beschikken over een eigen professionele keuken en verzorgen alle maaltijden zelf. We bieden u graag de keus uit diverse arrangementen, maar uiteraard kunt u ook zelf de invulling kenbaar maken. Het is ons streven niet alleen te faciliteren, maar om u een totaalpakket op maat te bieden.

Kijkje vooraf?

Uiteraard bent u van harte welkom om tijdens de voorbereiding van uw feest of evenement een kijkje te komen nemen. We leiden u graag rond, denken met u mee en beantwoorden al uw vragen. Bent u op zoek naar een partij voor professioneel zaalverhuur in Amersfoort? Neemt u dan vandaag nog contact met ons op. U vindt De Schakel nabij het centrum van Nijkerk, op nog geen 15 kilometer van Amersfoort en bij het station. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 033- 246 0804. Uiteraard kunt u ook ons contactformulier gebruiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.