Gasten aan het woord

Onze ervaring

deschakel_movivo_homepage_ervaring_1

Seniorencongres CNV Onderwijs

Op 28 november mochten we ruim 180 gasten ontvangen in De Schakel. Inloop met koffie en een heerlijke gevulde koek. De groep startte in een grote plenaire zaal. Daarna was er de gehele dag keuze uit 7 workshops met uiteraard verse koffie en thee. Om 12.30 stond er een uitgebreid lunch buffet klaar met natuurlijk de heerlijke van Dobben kroket en een kop vers gemaakte soep. De dag werd afgesloten met een borrel en een hapje.

gasten
lunches
kopjes koffie

ACP Ledendag

Op 12 december mochten we ruim 240 gasten ontvangen in De Schakel. Inloop met koffie/thee en een heerlijke gevulde koek. De groep startte in een grote plenaire zaal. Daarna was er de gehele dag keuze uit diverse workshops, en een informatiemarkt. Om 12.15 stond er een lunch buffet klaar met * verschillende soorten luxe broodjes. Uiteraard ontbrak ook hier de heerlijke van Dobben kroket niet. De dag werd afgesloten met een borrel en een hapje.

gasten
lunches
kopjes koffie
De Schakel Nijkerk – zaal 4

Zij gingen u voor

• "Wij van Royal Cosun komen al jarenlang graag in De Schakel, omdat we ons er thuisvoelen. De ontvangst is altijd plezierig, de locatie ziet er mooi uit en leent zich voor tal van vergaderingen. De organisatie stelt zich steeds flexibel op en speelt in op de wensen van de klant."

Dirk Jan Kemp Hakkert
    Dirk Jan Kemp Hakkert Royal Cosun (Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.)
  • "Waarom komt het Deurwaarders Collectief Nederland graag naar de Schakel? De centrale ligging en de goede bereikbaarheid via eigen en openbaar vervoer vinden wij belangrijk. De uitstraling en gebruiksmogelijkheden (zeker na de verbouwing) in combinatie met de culinaire verzorging zijn uitstekend. De prijs/kwaliteitverhouding en klantvriendelijkheid maken het plaatje compleet. Kortom, De Schakel in Nijkerk, voor ons hét vergader- en congrescentrum!"

Henk Karelsen
    Henk Karelsen Deurwaarders Collectief Nederland
  • "Wij komen graag naar De Schakel vanwege de gunstige ligging, centraal in het land en dicht bij het station. De service is goed en de sfeer gemoedelijk. Kortom: zeer tevreden!"

Hans van Doorne
    Hans van Doorne Elsinga Beleidsplanning en Innovatie B.V.
  • "Inner Wheel Nederland (District 56) komt graag naar De Schakel vanwege de goede, centrale ligging, met het station op loopafstand. Het team ervaren wij als zeer servicegericht, met vriendelijke, meedenkende mensen. Daarnaast is het aangenaam geprijsd."

Mary Alers
    Mary Alers Inner Wheel Nederland
  • "De Schakel in Nijkerk is een centraal gelegen locatie in het midden van het land. Je wordt vriendelijk ontvangen en geholpen binnen de beschikbare mogelijkheden. Professionals doen het werk, waardoor een vergadering uitstekend verloopt. Een uitstekende locatie om je bijeenkomst te houden, tegen een goede prijs!"

Gerda van den Bos
    Gerda van den Bos Politievakbond ACP
  • "Bij De Schakel is het gemoedelijk. Klantvriendelijkheid staat er hoog in het vaandel en het contact loopt altijd plezierig. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en zonodig meegedacht."

Anneke Venema
    Anneke Venema LTO Noord

Benieuwd naar de overige mogelijkheden?

Om uw bijeenkomst aan te kleden met de catering die wenselijk is, hebben we een aantal arrangementen samengesteld die alles in zich hebben voor een perfect verzorgde bijeenkomst. Bent u van plan met een grote groep te komen of zijn uw wensen hier niet beschreven? Neem dan contact met ons op voor een op maat gemaakte offerte. In overleg is veel mogelijk.