Cursusruimte huren Centraal gelegen

U wilt een training of cursus geven en wilt een centraal gelegen cursusruimte huren? Dan doen wij u graag een tegenvoorstel. De Schakel in Nijkerk is een in 2017 totaal gerenoveerd vergader-, congres-, en trainingslocatie. In een praktische, maar sfeervolle ambiance, dicht bij Amersfoort, bieden wij cursusruimten aan geschikt voor 5 tot 250 personen. De Schakel is een prachtig alternatief met een goede bereikbaarheid voor wie de drukte (en parkeerkosten) van de stad wil mijden, maar toch centraal gelegen een cursus- of trainingsruimte zoekt.

Cursusruimte huren Centraal gelegen op zijn ‘Schakels’

Wilt u een centraal gelegen cursusruimte huren , voor een prettig verblijf op elke gebied? Dan leren wij u graag meer over de mogelijkheden van De Schakel.
De Schakel heeft 9 verschillende zalen om uw training of cursus tot een succes te maken. De zalen zijn desgewenst te voorzien van een beamer of ander benodigdheden. Wi-Fi is door het hele gebouw gratis. Dit zijn prima faciliteiten, maar we willen het ook graag hebben over typerende Schakel kenmerken van niet technische aard. De Schakel beschikt over een enthousiast team medewerkers die er op basis van échte Veluwse gastvrijheid alles aan zullen doen om u en uw cursisten een prettig verblijf te bieden.

Inspiratie en rust

Bij De Schakel hebben we gezocht naar een prettige mix tussen inspiratie en rust. Tussen kunnen enthousiasmeren , motiveren en ‘mensen bij de les houden’ zonder dat dit ten koste gaat van leerplezier of concentratie. De juiste ambiance speelt hierbij een belangrijke rol. Via onze pagina ‘Zalen’, kunt door middel van een muisklik een kijkje nemen in de trainings- en cursusruimten. Naast het faciliteren van een prettige ruimte wanneer u centraal gelegen cursusruimte wilt huren, mag u bij de Schakel ook rekenen op een perfecte service. Wilt u uw cursisten de mogelijkheid bieden om voorafgaand of ter afsluiting van de training een hapje te eten? Ons eigen keukenteam ondersteund door onze gastheren en gastvrouwen staat voor u klaar.

Centraal gelegen Cursusruime huren en onze bereikbaarheid

Nijkerk ligt op 15 kilometer verwijderd van Amersfoort. De Schakel vindt u op loopafstand van de binnenstad en het station. Parkeren kan op eigen terrein. Mocht dit bij grote evenementen niet toereikend zijn, dan is het makkelijke uitwijken naar parkeergarage Oosterpoort. Deze bevindt zich op 500 meter afstand van De Schakel.

Informatie en contact

Wilt u direct een trainingsruimte, seminarruimte of een cursusruimte huren bij de Schakel?
Heeft u een vraag of wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op. We zijn bereikbaar via 033- 246 0804. Uiteraard kunt u ook ons contactformulier gebruiken voor uw vragen of reservering. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.