Vergaderen centraal in Nederland

In Nijkerk, omsloten door Amersfoort, Almere, Apeldoorn en Barneveld vindt u de Schakel. Vergader- en Congrescentrum De Schakel staat voor vergaderen centraal in Nederland, aan de rand van de Veluwe, in een inspirerende, sfeervolle locatie met moderne faciliteiten die vergaderen aangenaam maken.

Vergaderen centraal in Nederland van 10-280 personen

Effectief vergaderen is een gezamenlijk proces. Niet alleen tussen de mensen en partijen die vergaderen, maar ook tussen De Schakel en haar gasten. De Schakel is een prettige en inspirerende locatie waar vergaderen centraal in Nederland mogelijk is van 10 tot 280 personen. De locatie biedt in totaal negen flexibele vergaderruimten en congreszalen, compleet ingericht en voorzien van nieuwe media en gratis Wi-Fi. Uiteraard mag u rekenen op de juiste facilitaire ondersteuning, een goede catering en vriendelijk personeel dat nog gevoel heeft voor de échte Veluwse gastvrijheid.

Sparren, trainen, leren en vergaderen centraal in Nederland

Bent u op zoek naar een prettige ruimte voor een overleg met enkele collega’s of zakenrelaties? Zoekt u een locatie voor een training of een afdelingsoverleg met tientallen collega’s? Of bent u juist opzoek naar een grote ruimte zodat u 250 mensen kunt ontvangen voor uw ledenvergadering? De Schakel is een uitermate geschikte locatie voor het organiseren van evenementen waarbij mensen elkaar zakelijk treffen. Om te sparren, te trainen, te leren of om tot besluitvorming te komen. Met een grote zaal voor maximaal 250 personen en acht kleinere zalen voor bijvoorbeeld een workshop of groepsoverleg zijn er volop mogelijkheden voor het organiseren van een succesvolle bijeenkomst.

Over de Schakel

De Schakel is van oorsprong het Verenigingsgebouw van de Hervormde Gemeente Nijkerk en is gebouwd in 1968. De afgelopen 40 jaar is De Schakel uitgegroeid tot een vergader- en congrescentrum met landelijke bekendheid. In totaal vijftien vaste medewerkers, op kantoor, in keuken en in de bediening zijn uw gastheer en gastvrouw voor succesvol vergaderen centraal in Nederland.

Wilt u weten hoe wij kunnen bijdragen aan uw succesvolle meeting, congres of training? Wilt u vrijblijvend een offerte ontvangen of eens komen kijken of De Schakel bij uw evenement past? Belt u dan met 033 246 0804. Uiteraard kunt u ook ons contactformulier gebruiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.