Zaal huren Amersfoort

Zaal huren Amersfoort: Als u een zaal wilt huren in de nabijheid van Amersfoort, dan bent u bij Vergader- en Congrescentrum De Schakel aan het juiste adres. De naam doet het al vermoeden, wij zijn de plek voor uw vergaderingen en congressen. U kunt u ons echter benaderen voor onder andere trainingen en cursussen, feesten en partijen en overige evenementen. Onze ligging in Nijkerk nabij Amersfoort is ideaal om een zaal te huren voor landelijke evenementen. Door onze ligging zijn wij voor bijna iedereen in Nederland even goed bereikbaar.

Als u bij ons in de nabijheid van Amersfoort een zaal wilt huren dan geven we u alle keuze. Meerdere zalen en arrangementen staan u ter beschikking. Wij geven u echter graag alle ruimte om uw specifieke wensen aan ons duidelijk te maken. Tot in de puntjes verzorgd, dat is wat u altijd van ons kunt verwachten. Hoe groot uw groep ook is, welk evenement u ook gepland heeft en wat uw wensen ook zijn.

Alle keuze als u een zaal wilt huren nabij Amersfoort

Of uw groep nu bestaat uit 10 mensen of uit 250, u kunt op passende wijze bij ons terecht. Bij ons ontdekt u 9 zalen die multifunctioneel zijn en flexibel inzetbaar. Door onze verschillende oppervlaktes hebben wij voor iedere grootte van een groep de juiste ruimte.

Een zaal huren nabij Amersfoort gaat bij ons gepaard met alle keuze en toch kunt u altijd uitgaan van enkele constanten. Iedere vergaderruimte heeft bijvoorbeeld faciliteiten als een projectiescherm, flipover en draadloos internet. Voor zeer aantrekkelijke tarieven zijn er nog veel meer faciliteiten beschikbaar.

Onze zalen zijn zeer mooi ingericht en de indeling kan afgestemd worden naar gelang uw wensen. Een zaal huren nabij Amersfoort kan bij ons altijd aan de hand van uw specifieke wensen. Onze mooie zalen zijn op de site te bekijken.

De beroemde Veluwse gastvrijheid

Ons zalencomplex bevindt zich aan de rand van de bosrijke Veluwe, bekend van de prachtige natuur en natuurlijk de beroemde gastvrijheid. Dit maakt het dat wij niet alleen zeer goed bereikbaar zijn, en sfeervolle, flexibele en zeer goed uitgeruste zalen voor u hebben, maar ook kunt u genieten van een fantastische omgeving.

Ook de catering kan afgestemd worden naar uw wensen. Uiteraard geven we u ook als het hierom gaat de keuze uit verschillende arrangementen. Heeft u echter specifieke wensen dan kunt u deze altijd bij ons bespreekbaar maken. In overleg is er zeer veel mogelijk.

Een zaal huren in de nabijheid van Amersfoort doet u dus bij ons. Bekijkt u vooral de zalen op onze site. U kunt gelijk boeken, maar als u nog vragen heeft of als u uw mogelijkheden met ons wilt bespreken neemt u dan gerust contact met ons op?

Zaal huren Amersfoort

Zaal huren Amersfoort Zaal huren Amersfoort Zaal huren Amersfoort