Bijzondere vergaderlocaties

Bijzondere vergaderlocaties: Sommige bijeenkomsten vereisen nu eenmaal bijzondere vergaderlocaties. Vergaderen is een gegeven waar de meeste werkenden met grote regelmaat mee te maken krijgen. De meer gangbare bijeenkomsten kunnen prima op kantoor zelf worden afgehandeld. Maar wat nu als er sprake is van een zeer belangrijke vergadering of als er meerdere partijen uit verschillende delen van het land bijeen moeten komen? Dan kan het aanbod aan bijzondere vergaderlocaties het verschil betekenen voor u.

Als u op zoek bent naar een bijzondere vergaderlocatie, dan bent u bij Vergader- en Congrescentrum De Schakel aan het juiste adres.

Wij zijn gevestigd in Nijkerk nabij Amersfoort. Dit betekent dat we u een locatie aanbieden in het midden van Nederland. Ideaal om samen te komen, aangezien we qua ligging voor vrijwel iedereen in Nederland even goed bereikbaar zijn. De ligging is natuurlijk maar één gegeven wat ons en onze zalen bijzonder maakt.

Bijzondere vergaderlocaties waar ook u van kunt genieten

Als het gaat om een belangrijke en uitzonderlijke bijeenkomst wilt u natuurlijk wel dat alles goed geregeld is. Dat u de beschikking heeft over een mooie en sfeervolle zaal die voor iedere gast goed bereikbaar is, is één. Maar ook alle andere factoren die van belang zijn om werkelijk te spreken van bijzondere vergaderlocaties moeten op een goede wijze worden ingevuld.

Met ruim 40 jaar aan ervaring en met 9 multifunctionele zalen is dat precies wat u van ons kunt verwachten. De verschillende zalen zijn in verschillende oppervlakten, zodat we een groep van 10 mensen even goed kunnen voorzien van een mooie locatie als een groep van 250.

Iedere zaal is dan wel anders, maar er is toch sprake van enkele constanten. Alles is bij ons tot in de puntjes geregeld. Dit betekent dat iedere zaal op meerdere manieren in te richten is, voorzien is van de laatste faciliteiten en onderhevig is aan een zeer mooi en sfeervol interieur.

Uw wensen staan voorop

We bieden u dus meer dan voldoende keuze als het gaat om bijzondere vergaderlocaties. Wij mogen ook nog eens van het geluk spreken dat onze locatie naast de bosrijke Veluwe ligt. Zo kunt u genieten van de beroemde Veluwse gastvrijheid en de prachtige omgeving.

Sfeer, de beste faciliteiten, alle keuze en een zeer goede bereikbaarheid in een prachtige omgeving maakt het dat wij u een mooi aanbod aan bijzondere vergaderlocaties geven.

Ook als het gaat om de catering bieden we u meerwaarde. U heeft de keuze uit verschillende arrangementen, maar u kunt in overleg ook specifieke wensen met ons bespreken. We staan daarnaast bekend om onze uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Wilt u ook genieten van deze voordelen en van uw vergadering of vergaderingen echt een bijzondere gelegenheid maken? Neemt u gerust contact met ons op. Samen bespreken we graag uw mogelijkheden.

Bijzondere vergaderlocaties

Bijzondere vergaderlocaties Bijzondere vergaderlocaties Bijzondere vergaderlocaties