Congrescentrum Midden-Nederland

Congrescentrum midden Nederland: Het congrescentrum in Midden-Nederland ontdekt u onder de naam Vergader- en Congrescentrum De Schakel. Vooral als het gaat om een congres, is er sprake van deelnemers die zich vanuit het hele land moeten verzamelen. Een centrale positie midden in het land biedt dan uitkomst. Gevestigd in Nijkerk nabij Amersfoort zijn wij qua locatie hét congrescentrum van Midden-Nederland.

Een voor vrijwel iedereen goed bereikbare locatie is een zeer sterk voordeel als u een congres wilt beleggen. Maar zeker niet het enige voordeel wat u van ons kunt verwachten.

We bestaan al ruim 40 jaar en genieten inmiddels een landelijke bekendheid. Onze uitgebreide ervaring geeft ons de middelen om uw evenement tot in de puntjes te verzorgen. Wij bieden u meerdere voordelen als hét congrescentrum van Midden-Nederland. Samenvattend bieden wij u een zeer sterke prijs-kwaliteitsverhouding en beschikken wij over voldoende zalen om zowel grote als kleine groepen mensen op passende wijze te ontvangen.

Ontdek de voordelen van het congrescentrum van midden Nederland

Bij ons ontdekt u 9 verschillende zalen. Allen hebben een sfeervol interieur en zijn multifunctioneel. De verschillende oppervlaktes van de ruimtes stellen ons in staat om groepen mensen van zeer uiteenlopende groottes op passende wijze te ontvangen. De inrichting kan aangepast worden naar uw wensen. Zo is een zaalindeling als carré, een cabaret of een theater bijvoorbeeld geen probleem.

Als hét congrescentrum van Midden-Nederland begrijpen wij dat geen enkel congres hetzelfde is. Of uw groep nu uit 10 of 250 mensen bestaat, wij kunnen hier op passende wijze invulling aangeven. U heeft bij ons de keuze uit meerdere arrangementen. Worden uw specifieke wensen niet vertegenwoordigd in een van onze arrangementen, ook dan kunnen we u tegemoet komen. In overleg is zeer veel mogelijk en dit geldt uiteraard ook voor de catering. Iedere zaal is voorzien van gratis wifi en bij bijvoorbeeld een zaalhuur zijn de faciliteiten projectiescherm en flipover inbegrepen. Overige faciliteiten zijn te huur voor zeer aantrekkelijke prijzen.

Ontdek de Veluwse gastvrijheid

We zijn gevestigd aan de rand van het bosrijke Veluwe. Niet alleen staat deze regio bekend om haar prachtige omgeving, maar ook om de alom geroemde gastvrijheid. Dit is een bijkomend voordeel van het congrescentrum van Midden-Nederland.

Wat kunnen we voor u betekenen als uw betrouwbare partner? Op onze site kunt u een goed beeld krijgen van onze zalen en meer. Niet alleen zijn wij te benaderen als het congrescentrum van Midden-Nederland. Ook als u op zoek bent naar een vergaderruimte, feesten en partijen, trainingen en cursussen en overige evenementen bent u bij ons welkom.

U kunt gelijk boeken. Heeft u echter nog vragen of wilt u uw specifieke wensen met ons bespreken, ook dan nodigen we u uit om contact met ons op te nemen. We staan voor u klaar.

Congrescentrum midden Nederland

Congrescentrum midden Nederland Congrescentrum midden Nederland Congrescentrum midden Nederland